//
you're reading...
Mõtisklused

“Mida sa väga armastad, see jääb. Kõik muu on praht.”

Natukene siis asjadest, mida ma armastan. Või arvan vähemalt end seda tegevat.

Armastus on tegelikult kõige absurdsem asi üldse, mida võib kujutada. Ta ei ole eesmärk ja ta ise ei oma eesmärki. Maja ehitad sa selleks, et seal hiljem elada. Aga miks sa armastad? See on niivõrd olevikulne,siin ja praegu.

Sõbrad. Minu pisike parim kobar, keda ilmselgelt hiljem ka nimeliselt mainima hakkan. Tuttavad vahelduvad aga nemad on jäänud. Ilmselt on põhjus, miks kõik inimesed ei jää püsima, kõigel on põhjus.

Tuttavad on ka tegelikult tore mõiste. Nad ei kohusta sind millekski enamaks kui pealiskaudseks lõbusaks aajaveetmiseks. Isegi selleks mitte, kui nüüd järele mõelda. Ent tuttavatega puudub see eriline side.

Mõtlesin viimase lause ära kustutada aga jätan alles ja hakkan lihtsalt endale vastu rääkima. Mõnega on see kirjeldamatu soe ja kodune side. Teatud inimesed on justkui esmapilgul vaadates juba tuttavad, miski on neis nii kirjeldamatult familiaarne. Viimast tunnet olen kogenud vähe, kuid see-eest on asi seda väärt. Loomulikult ei hakka ma uurima, kas ka nemad nii on tundnud.  Mõni inimene jääbki selliseks eriliseks ja salajaseks.

Ja siis on need, kellele sa ütled, et armastad neid. Ütled neile kas tegudega või sõnadega. Leian, et tegu on sõnast nii- umbes poolteist korda tähendusrikkam. Niipea, kui lõpetad lause “ma armastan sind” võib su lause saada valeks-  armastus ei ole aeg, ta väljub aja piiridest. Ma isegi ei ole kindel, kas nimetan asja õige nimega aga on see teist liiki tasand. See üks, olevikuline. Ma ei julge öelda kellelegi, et “ma armastan sind elu lõpuni”. Kuidas ma saaks selles nii kindel olla, kui ma pole veel olnud tulevikus?! Või kui isegi olevik on segadusse ajav..

Ja kui üldse mitte välja näidata.. siis tundub, et ma oleks sattunud inimeste sekka, kes arvavad, et nad elavad igavesti Elama peaks nii, et Sa oleks iga hetk valmis surema. Mitte midagi ei tohi jätta kaugesse tulevikku ega lugeda iseenesestmõistetavaks.

“Ära piirdu sellega, et armastad, saa armastuseks! Kallistades armastatut saa ise kallistuseks!—Unusta täiesti oma ego ja sula tegevusse” Osho

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

