//
you're reading...
Mõtisklused

U can give everything, but never give up!

Järgnevalt kirjutan lühikese ülevaate oma tegemistest. Viimastega kaasnenud tunnetest ja mõtetest.

Selle nädala kõige põnevam päev oli vist reede. Ootasin seda pisikese ärevuse ja kartusega. Koolis tuli teha ettekanne. Üldiselt mulle meeldib esineda aga kuna ma olen viimasel ajal väga enesekriitiliseks muutunud, siis seda ma pelgasin.
Ettekanne läks aga hästi ja taaskord mõtlesin ma pärast, et see kes ette muretseb ja kardab, teeb seda ilmaasjata. Tegelikult ei mõtle keegi ka siis kõige halvemat, kui lähebki untsu. Kõik mis on inimesega seotud inimlik.

Sitapaberi-žurnalistika
Peale ettekannet hakkasin ma mõtlema, et miks ma nii enesekriitiliseks muutunud olen. Keegi ei ole mind arvustanud ja “maa alla tampinud.” Muidugi on hea, kui ei kõnni nina liiga püsti aga enesekindlust on vaja, et midagi saavutada. Konkureerides juba tegev-journalistidega on mul lootust kursus A saada. Siit järeldades oleks ma justkui kõlbeline kirjutama ka kallimale, kui näiteks WC paberile?!

Armasta seda, mida sa teed
Mitte midagi, mis süda tõeliselt ihaldab, ei tohiks endas alla suruda.
Eesmärkide eest tuleb võidelda kuni võiduni. Never give up, never back down!
Mis aga juhtub siis, kui ma seda teeks? Tõelised soovid ja vajadused oleksid alla surutud, asenduksid need sümboolsete alternatiividega.
Näiteks võib ootamatult lüüa välja kirg toidu vastu. Tegelikult vajaksid sa armastust, ilma, et sa seda märkaksid. Seega: armasta, mitte ära söö! Või kui sööd, siis armasta seda sööki;)

Ja lõpetuseks jõuan alguseni. Küllap on juba tekkinud mõte, et milleks küll selline pilt?
Kõiki asju ei olegi lihtne seletada. Mine ja tee üks kohv ning mõtle parem selle üle, miks sa paned tassi ennem kohvi ja siis koore…või vastupidi.

Arutelu

One thought on “U can give everything, but never give up!

  1. This article gives clear idea for the new visitors of blogging, that really how to do blogging.

    Posted by male package enhancer | 14. May 2013, 21:56

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
