//
you're reading...
allday-everyday

say whaa..

Uueks saamiseks, ei pea surema ja uuesti sündima. Muidugi võib ka seda teha, ent lihtsam on end lihtsalt muuta. Nii nagu seda tegi minu blogi välimus täna. Lihtsalt vaatasin, et ei ole nagu päris õige teema. Kuna ma juba nii valiv olen, siis valisin ja kujundasin üle poole tunni.
Siia rubriiki hakkan updeitima oma igapäeva elu ja olu.

Täna hommikul käisin andsin väikese intervjuu Kapole, seejärel tõin ära oma võidu(kinkekaardi). Kolme paiku hakkasin kirjutama oma esseed, mida on võimalik ilmselt ka siit lugeda, kui ma selle valmis saan. Täna  sellega enam ei tegele, kuna mõistus ei võtnud enam. Miks? Minu mõttetööd takistas peavalu. Kui ta lahkuda otsustab, siis on võimalik, et õpin edasi.

Rolandil veab- tema enam õppima ei pea. Jah, mu vennal sai täna ülikool läbi ja varsti on lõpetamine. Siinkohal sooviks teda õnnitleda:)!

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
