//
you're reading...
allday-everyday

Unimüts raporteerib

Hommiku veetsin Mailiga ja siis kutsuti mind kiiresti proovipäevale. Algselt pidi see olema reedel, ent kutsuti neljapäeval.

Hommikul oli tegelikult plaan esseega ühelepoole saada. Üks kõne aga ajas plaani sassi. Helistas Maili, et kutsus mind endaga linna kaasa( tal lõpukleiti vaja ja mina aitasin valida). Essee kirjutamine lükkasin õhtusse.
Tule ja tee tööd
Kui ma juba koju tagasi liikusin plaanisin teha väikese uinaku ja seejärel siis valmis nikerdada that bloody essey! Aga ka nii ei läinud. Gruusia saatkond helistas mulle napilt enne koju naasmist ja kutsus kella viieks proovipäevale. Vähem tasuta töötamist mulle ja leping rutem tasku, seega- why not.
Kiirustades sättisin end valmis ja läksingi tööle.
Teooria pole oluline, praktika on põhiline
Esimesed kolm tundi sain puht teooriat, sest kliente ei olnud. Ülemus ja kaastöötaja olid vahvad! Kuskil enne kaheksat hakkas inimesi tulema ja ma sain ka paar lauda ikka. Nadi oleks jääda proovipäeval ainult baarileti taha. Seega läks kõik hästi! Töö lõppedes läksin Maili ja Egoni juurde hetkeks ja sealt sõitsime muskaga koju.

Täna hommikul teeme juba lepingu ja Helen on ametlikult ja rõõmsalt tööl Whupdiduuuuu:D!!

Ps. tööl olles oli mu telefon hääletu. Liina helistas. Seega, Liina, kui sa juhtud seda lugema, siis tea, et ma ei saanud tagasi helistada, kuna mul veeeel ei ole arvet.

Päeva märksõnad: Lõunakeskus, Maili, Solaarium,proovipäev  Gruusia saatkonnas

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
