//
you're reading...
Mõtisklused

Mõte, tegu ja idee

Armastuse ohver,
ma näen purustatud südant:
sul on oma lugu jutustada

Armastuse ohver,
see on nii kerge osa
ja sa tead nii hästi,
kuidas seda mängida

…Ma usun, et sa tead,
mida ma mõtlen.
Sa kõnnid valu ja iha köiel,
otsides armastust nende vahelt.
(R.Norwood”Naised, kes armastavad liiga palju”)

Tõin täna raamatukogust need kaks raamatut. Alustasin lugemist esimese raamatuga, kuigi plaanisin teha täpselt vastupidi. Miks just need raamatud? Norwoodi teose laenasin Elleni vihje peale, kes mulle seda soovitas. Alates raamatus olevast esimesest tähest on see juba huvitav.
LaVey-ga on pisut kummalisem lugu. Lihtne on võtta raamat, kui keegi psühholoog ütleb sulle: “sa peaksid seda raamatut lugema, et ennast aidata.” Saatanliku piibliga mul sellist ütlejat ei olnud. Suvel, kui Mihkliga koos töötasime jõudsime oma jutuga selle raamatuni nii mõnigi kord. Üldse peale meie jutuajamist hakkasin ma sellest üha rohkem kuulma. Nüüd hiljuti tuli jutuks see Keioga. Täna otsustasin selle lõpuks läbi lugeda. Liiga palju on juttu olnud teosest, mis mul on lugemata. Parandan oma vea.
———————————————————————————————–

Neljapäeval oli Viimne söögikord Saatkonnas. Lõpud on alati kurvad ja kõik need “viimast korda..” laused. Eks näis, mis nüüd saama hakkab. See peatükk sai läbi. Kaua ma seal küll olla ei saanud aga oioi, kui palju ma sealolles õppisin!. Erilised tänud Ellenile ja Evelinile ja Mihklile(rip). On hämmastav, kui palju suudavad õiged inimesed muuta mõttemaailma ja vaatenurka.
———————————————————————————————–
N nagu Neljapäev
Enne Saatkonda istusin kaunite tütarlastega mõned tunnid.
———————————————————————————————–
Eilsest mul siia pilti panna ei ole. Aga tähti mul jätkub. Mis siis eile toimus: alustuseks Kairiti juures väike vesikas ja vein ning siis liikusimejuba kolmekesti( Keffu, mina, Kairit)(pika otsimise tulemusel) Kapriisi. Suurepärane reede õhtu. Väiksed snäkid ja juttu jätkus kauaks.

Mulle meelib Kairitiga rääkida. Mulle meeldib see, kuidas ta mind mõistab. Mulle meeldib see, kui kummalgi on halvemast halvim tuju suudame me ikka teha midagi nii, et tulemuseks on naermisest väsinud põsed(siinkohal  tuletame näiteks meelde eelmist reedet).

Ja nüüd võiks viidata minu Karusselli loole, mis varem kirjutatud. Tunne on sama, seega uuesti kirjutada pole justkui mõtet. Elu on karussell .

Nii nagu on, nii ongi hästi ja mitte keegi mitte iial ei saa sind panna tundma alaväärsena, kui sa ise sellega nõus ei ole.

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
