//
you're reading...
Mõtisklused

It`s a terrible thing to know what you want and know you can`t have it at all

Kui inimene on võimeline loovalt armastama, armastab ta ka iseennast.
Kui ta suudab armastada ainult teisi, ei suuda ta üldse armastada
(E. Fromm)

Ehk mõtteid, mis on tekkinud lugedes eelnimetatud  Norwoodi raamatut

Ma pingutan täiesti valede eesmärkide nimel

Olen jõudnud arusaamisele et ma süüdistasin end, et ma ei ole olnud täiuslik. Ma jätkan pingutamist, et olla veelgi parem neile, kes seda väärivad. Ma pingutan, sest tean, et siis on neil parem, kellest ma hoolin. Ma pingutan, sest  ma tean, et suures armastuses tulebki ületada suuri takistusi.

Seega on tõelises armastuses justkui käsikäes käimas armastus ja kannatus. See ebameeldiv ootusärevus ja pinge, mis kaasneb. Ma leian, et ilmselt olen ma selle vähemal või rohkemal määral ära teeninud.

Eros e järgi just selliste tunnete tundjad armastavad liiga palju.Ta mainib, et kannatus ja igatsus ei ole mitte kunagi aidanud kaasa stabiilsele ja vastastikkuse hoolivuse suhtele.  Tõsi see ju on- kannataja olen mina, tagaajaja. Kui kannatus kaob haihtub ka kirg ja justkui ka eesmärk. Enda sajaprotsendiline “andmine” nullile, ei too kaasa kunagi võitu vaid pigem enesekaotuse.

The easiest way to lose something is to want it too badly

Mul on kõrini sellest altruistmist ja teistele elamisest, saades ise mitte midagi. Mul on kõrini sellest igatsemisest kedagi, kes minu peale sekunditki ei pruugi mõelda.  Kõik me tuleme lapsepõlvest. Aga me saame kõik oma suhtumist muuta.

Ilmselt soovin ma liiga palju. Nii endalt kui teistelt. Kõik, mis ma teen, teen ma endale. Kõik inimesed, kes on mu südames, on sinna saanud minu heakskiidu läbi. Nüüdsest olen ma hoolikam.

“Tee teistele seda, mida nemad sulle teevad,” sest kui sa teed neile seda, mida sa tahad,  et nemad sulle teeksid ning nemad sellele vastuseks kohtleksid sind halvasti, siis oleks neisse hoolivalt suhtumine inimloomusele vastuvõtmatu. Sa peaksid suhtuma teistesse nii, nagu sa soovid, et nemad sinusse suhtuksid, ent kui su viisakus jääb väärika vastuseta, kohtle neid nii, nagu nad on ära teeninud.”/LaVey/


On kindlasti  uudne olla väljas ja pöörata tähelepanu vahelduseks ka enda tunnete peale. Mõelda sellele, et kas tema mulle meeldib ja kas minul on temaga hea olla. Vastupidiselt pingutamisele, et ise kellelegi meeldida. Pingutasin väga, et jätta endast talle head muljet. Tegin kõik, et temal oleks tore ja et ta mõtleks, et mina olen kena. Ma olin selle kõigega nii ametis, et unustasin ära enda tunded. Kõik oli tagurpidi.

Ilmselt olen ma veel liiga haige ja toores, et luua uut tervikut. Esimest korda ma pean keskenduma vaid endale ja enda tunnetele. Vastasel juhul oleksin ma uuesti ringi alguses. Kui see teeb minust teiste silmis halva inimese, siis olgu pealegi nii. Eelkõige pean ma hakkama meeldima endale.

” Kui armunud olla tähendab valus vaevelda, siis me armastame liiga palju”. Ja kui keegi sinu jaoks oluline inimene enda elus sind sisse-välja jooksutab ja ülima kergusega” prahi” alla liigitab, siis järelikult ei olegi ma sinna kuulnud. Mitte kunagi.
Ja siin läheb minu süda lukku. Ma ei taha enam mingeid tundeid. Tahan vaid olla..

..õnnelik.

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
