//
you're reading...
allday-everyday

Õpin ennast tundma ehk käik karjäärinõustaja juures(Muudetud 13.okt.)

Täna oli siis huvitav nõustamise päev. Väga innukalt ootasin juba 15 minutit enne aega  peahoone koridoris. Mõtlesin, kust nõustajale oma juttu alustada.  Nii kaua mõtlesin kuni jooksutasin juhtme kokku, kell sai üks  ja astusin sisse.

Nõustaja valisin pildi järgi enim sümpaatsema. Valiku loen õnnestunuks. Esimesed kümme minutit rääkisin siis enda murest. Laterdasin seal igasugu asju kokku, ei mäletagi täpselt, mida kõike rääkisin. Esmamulje järgi tundus sinnaminek kohati isegi mõttetu. Ta ei rääkinud mitte midagi uut. Näitas mulle rajaleidja.ee portaali,ütles, et ma olen selline loominguline humanitaar inimene, kutsus korra õppespetsialisti jne. Kaalusime erialavahetust, akadeemilist puhkust ja nii umbes poolt sadat varianti veel.

Siis aga läks asi põnevamaks. Tegin Hollandi testi(?)  , mis pani paika mu isiksusetüübi ja seejärel sellega seostuvad valdkonnad. Tulemuseks sain JÄLLE (jah, igal pool tuleb mulle sama tulemus), et olen sotsiaalne tüüp. Mis tähendab, et mulle iseloomulik on:  suhtlemisoskus, soov aidata,emotsioonid, intuitsioon. Eelistan tööd inimestega, olen koostööaldis, vastutustundlik ja sõbralik. Sobivad elukutsed: arst, psühholoog, konsultant, suhtlemistreener,sensitiiv. No teid omadusi oli veelgi aga tulemus ei üllatanud.  Samas sobib ajakirjandus ju samuti sotsiaalsfääri. Et segadus püsib alles.

Järgmiseks korraks kriipsutan alla vastustelehel enda jaoks sobivad iseloomuomadused. Samuti hakkame reaalsemalt vaatama võimalusi, mis minusuguse nähtusega saab ette võtta.

Nii palju huvisid, nii vähe mõistust nende õppimiseks. Üks soov või kinnisidee ajakirjandus, tosin muud ideed ja reaalne keeleteaduse baka teine aasta.

Nüüdseks ka teine kord nõustaja juures käinud. Sihid suunad selged ja tuju tibakene parem. Hetkel jään küll kooli AGA mul on nüüd plaan.
Kui keegi kunagi plaanib minna nõustaja juurde, et endas ja enda valikutes väheke kindlust saada siis ma julgen seda kahe käega soovitada. Loomulikult ei ütle keegi, et “vot selleks sa sobid” ja “tee nii!” Ent mingi lihtsustamise saab enda jaoks ja kuidagi süsteemsem on mõelda ja kaaluda erinevaid varianti.

Ma ei tea, kas ma sobiks ajakirjanikuks. Aga ma tean, et keeleteadlast minust ei saa.
———————————————————————————————–

Arutelu

2 thoughts on “Õpin ennast tundma ehk käik karjäärinõustaja juures(Muudetud 13.okt.)

  1. Ajakirjaniku amet tuleks sul küll väga hästi välja, sa oskad superhästi kirjutada.🙂 Lihtsalt unustasin ennast lugema siia.

    Posted by Annika | 8. Nov 2010, 13:57

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
