//
you're reading...
allday-everyday

“Ära kunagi lase kedagi ega midagi liiga lähedale. Elu on armastuseks liiga pikk”(Remarque)

Ma olen täna põhimõtteliselt terve päev nutnud. Ei, mitte põhimõtteliselt aga olengi. Nutnud, kas hinges ja varjatult või lahinal kõva häälega ja rohkete pisaratega. Muud ma vist enam ei oskagi.

Ma nutsin päeval 15 minutit telefoni otsas. Ma ei suutnud isegi midagi öelda. Ma lihtsalt lahistasin. Jalutasin Küpsisega keset muruplatsi, päike paistis, mp3-s mängis kurb lugu, ja pisarad lihtsalt tilkusid. Kõik on nii valesti.

Ma olen viimasel ajal üli emotsionaalne. Juba praegu ma hakkasin selle postituse ajal vesistama. Sest ma tean neid põhjuseid, mida keegi ei tea, Ma tean neid tundeid, mis mind valdavad. Ma ei taha neid tunda.  Oma päevase mure ma juba suutsin hetkeks tagaplaanile suruda. Tõotas tulla rahulik õhtu kuuma kakao ja hea muusikaga. Kuid siis sattusin Internetis olles ühe asja peale, mis jälle kõik haavad lahti käristas.

Tunnen end nii meeletult tühise ja närusena, et seda on isegi raske kirjeldada. Ma arvan, et mind armastatakse. Tegelikult olen olnud vaid põnev vaheldus igapäevasele rutiinile. Kui minust saab isu täis minnakse tagasi oma vana ja mugava elu juurde. Ma siiralt tahan, et keegi oleks õnnelik, samal ajal, kui see keegi üritab mind panna tundma maailma halvima inimesena.
Ma tunnen, et on olemas keegi, kelle juures on mul hea olla, kes mind mõistab ning kelle sõnad on kõige paremad. Ja kui mul teda vaja on, on ta kadunud. Ilmselt olin ma jälle üks põnev vaheldus.
Ma ei taha enam kedagi lasta endale liiga lähedale. Mitte kunagi .

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
