//
you're reading...
allday-everyday

Jalutus läbi nädala


Vahelduvate meeleoludega tuju. Kohati võib olla rõõmus. Samuti võib esineda viha ja pisaraid. Valdavalt puhuvad positiivsed ideed 2-7 m/s. Temperatuur on 36,7°C

Mu meeleolu on sama kõikuv nagu meie kalli Eestimaa ilm. Üldiselt on tunda juba paranemist. Olen rõõmus ja positiivne. Kolmapäeval sain oma karjääris ka siis n-ö selgust. Õhtul läksin Kairiti juurde, kus oli ka Janika ja nende ex-klassiõest juuksur. Tegime väikest stiilimuutust nii ihule kui hingele. Selline muutus aitab a.l.a.t.i.! Soengud värskelt peas on vaja ju neid ka näidata. Loogiline asjade kulg viis meil Illusiooni, kus me eriti vanadena ennast tundsime. Aga tantsida saime see-eest korralikult!

Neljapäeva õhtul olime jälle Janika ja Kairiti ja Bacardi cherryga. Minek seekord PlinkPlonk. Lemmikud seal siis Chalice ja s’Poom. Panime natuke hullu ja koju tuttu.

Reedel käisin Elise juures. Liina, Priit ja Matu olid ka. Läksin nagu vanaema kahe koogikese ja jõhvikamahlaga. Alkoholi enam ei tahtnud nähagi. Plussiks veel autoga soe kiire kojusaamine. Mängisime kaarte, vaatasime TV-d ja lobisesime niisama omi jutte.

Laupäeval ostsin endale uue talvevarustuse( loe: saamad ja sooja mantli). Talvetaat, ma ei tea, mis sina teed aga mina olen pakaseks valmis! Õhtul oli kiire käik Kairitiga teed jooma ja jamjami burksi sööma üle saja aasta. Jam enam väga ei tõmba niikuinii.

Minul ei ole nii, et kui on suured tunded, siis need lihtsalt kaovad. Päevapealt. Vahel ma isegi kadestan( tegelikult, võiks öelda, et ma koguaeg kadestan) neid inimesi, kellel on nii. Viitan siinkohal oma eelmise postituse ja pendel-poisile. Üks päev vihkan, siis armastan, siis armun, siis petan, siis andestan, siis vihkan ja siis oleme jälle koos. Mul on selle peale ainult üks sõna: BULLSHIT! Kokapoiss tehku uued retseptid ja minust pühkigu suu igaveseks puhtaks. Tegelikult ma loodan, et ta on õnnelik, ja et me kunagi suudame siiski inimeste kombel ka suhelda.  Et kui Sa jätkuvalt mu blogi loed, siis tead, et mina olen selleks valmis. I miss you. But if you can’t do the right things i don’t respect you.

Pretty-boy on lihtsalt kadunud. Ilmselt siis pidi nii minema. Mina ei saa sinna midagi teha, väänaks end kasvõi nii, et naba ja tagumik kokku saavad.

Täna õhtul sai Küpsis jalutuskäigu Tammelinnas koos Riskoga, kes on siis mu kunagine suur-suur lemmik. Sellele teemale on isegi naljakas mõelda, mis tsirkust ja leiba ikka saanud on.  Aga mul on hea meel, et me ikka suhtleme. Nii peakski inimesed käituma. Suts täiskasvanulikkust ja kainet mõistust ei ole veel kedagi tapnud.
Ma tõesti ei mäleta, millal me viimati saime nii pikalt koos olla ja rääkida. Pigem sellised “tsau, sina siin, kuidas läheb” viisakad kohtumised. Aga täna võtsime kätte ja tegime korraliku jalutuse ja jutu. Tiirutasime sihitult mööda tänavat ja rääkisime kõigest, mis pähe tuli, Küpsis ees nuuskimas. Tõestii oli väga tore. Järgmise korrani:)

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
