//
you're reading...
Mõtisklused

Rõõmsalt püsiv püsimatus

Täna on hea päev. Ei, mitte midagi olulist ei ole juhtunud. Aga minul on hea olla, lihtsalt niisama. Tegelikult on mul hea tuju juba eilsest õhtust alates.

Kõik asjad muutuvad, tulevad ja lähevad. Mitte kuskil pole midagi püsivat. Milleks siis mina, pisike muutlike tujude ja muutuva välimusega neiu peaksingi otsima koguaeg midagi püsivat?! Püsivat

töökohta, pikka püsisuhet,  püsivat rikkust, armastust ja õnne?

Kui kõik asjad on pidevas muutumises, siis miks ma eeldangi, et just MINU püsivad asjad ei kao kuskile vaid jäävad?!  Nagu näha, jään ma nendele lootes kõigest varem või hiljem ilma. Muidugi ma võin seda loota, ilus on nii loota.

Ma ei saa olla kindel, et mu tänane rõõm jääb püsima ka homseks. Seega keskendun vaid olevikule. Kui miski jääbki püsima on see boonus. Ma olen täna terve päev olnud väga hea ja rahuliku tujuga. Kõik on kuidagi…paigas.

Milleks kahetseda midagi, mis ühel hetkel tundus kõige õigem tegu üldse
“Too bad the things that make you mad are my favorite things.”;)

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
