//
you're reading...
allday-everyday

24? 23? 13?

No ma ei tea enam seda teooriat, et ühes ööpäevas on kõigil 24 tundi. Minu ööpäev on vist “speed” nuppu tunda saanud. Ja ei, ma ei põõna poole päevani või kauemgi. Vastupidi, ma ei mäleta, millal ma üle seitsme tunni viimati magasin.


Nüüd ma siin siis istun, kõik asjad kuhjuvad ja tähtajad lähenevad. Ma teen, kirjutan ja loen. Aga ikka ei lõppe need materjalid otsa. Täna hommikul näiteks avastasin, et meedia ja kommunikatsiooni teooria seminari materjali tähtaeg on hoopiski neljapäeval, mitte pühapäeval. Elagu muudatused!

Täna tuleb jälle selline nohiklik õhtu, kus Helen istub prillide ja kohvitassiga keset oma konspekte.
Ma lihtsalt ei jõua. Ja kõik millegi nimel, mille olulisuses ma isegi kindel ei ole. IKKA VEEL.

Kui ma oskaks vene keelt, ma läheks õpiks päästekorraldajaks. Keegi tark, kes tahab mulle vene keele eratunde anda:D?

Aga hetkeline reaalsus on: meedia teooriad+ ladina keel+ soome keel+ eesti keel+ soome maa ja ajalugu+ meedia uurimismeetodid+eesti k uurimine.

” Kes teeb see jõuab”+ “Erand kinnitab reeglit”= Helen, kes teeb, teeb ja ikka ei jõua.
———————————————————————————————–

Ma olen arg
Eks igaüks kardab midagi. Mina kardan jällegi väga kummalist asja. Ma kardan suhelda nendega, kellega ma tegelikult tahaks kõige rohkem seda teha.
Niisama juttu ma võin laterdada kasvõi tundide viisi. Ma olen (vastikult) avameelne ja usaldav. Aga kui silmapiirile ilmub keegi äärmiselt sümpaatne inimene on minu suu lukus. Ma isegi pelgan pikalt silma vaadata.
Ilmselt kehtib siin reegel, et tõeliselt saavad haiget teha need, kes on sulle kõige südamelähedasemad. Ilmselt ma siis kardan. Kardan pettuda.Sellesama kartuse hinnaga ma jätan üldse kogu süsteemi katki. Ma olen ikka rumal.
———————————————————————————————–
* Sooner or later everyone will cause you pain. You just have to figure out which ones are worth it
*
Ma tean kedagi, kes saab neid võimalusi vist juba liiga palju. Ikka ja jälle lasen ma neil tekkida.
Ilmselt ta siis on seda kõike väärt.

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
