//
you're reading...
Mõtisklused

Alatiseks


“Kui sa midagi armastad, lase sel minna. Kui ta tuleb tagasi, on ta sinu. Kui ei siis ei ole ta seda kunagi olnudki.”

Mõni tulebki tagasi, ning läheb uuesti. Läheb aega mööda, ning märkan teda jälle tulemas..Mõned tunded püsivad. Ükskõik, kui siiaralt ma ka ei võitleks jõuan nende juurde tagasi. Samuti on täiesti ükskõik, kui palju aega möödub või kui mitmeid inimesi ma kohtan. Sellel kõigel ei ole tähtsust. See jääb.

Ma olen õnnelik koos selle tundega. Mulle meeldib olla kõrvalvaataja kellelegi, kellest ma hoolin.  Mulle meeldib näha, et ta on õnnelik. Ma lihtsalt vaatan eemalt seda ilu ja naudin selle olemasolu. Ta isegi ei pea olema sellest teadlik. Ja miks? Sest ma ei oota vastu mitte midagi. See on tingimusteta.

Aga kui ma olen ta kätevahel, tunnen ta lõhna ja lähedust olen ma maailma kõige õnnelikum tüdruk. Mulle meeldib vaadata neid siiraid silmi ja seda naeratust. Mulle meeldib kuulata seda häält. Ma võiks seda teha tunde. Kui ma oleksin temagaa lähedasem, ma vist upuks…ent ma tahan olla iseseisev.

Ma ei taha lähemale. Mulle meeldib see kaugus, sest nii on turvaline. Nii ei saa ma haiget. Nii nagu kõlab ka Dagö laulus:parem armastan sind kaugelt ja nii jääd lähedale sa.  Mulle tundub, et alatiseks. Ma lihtsalt ei suudaks vabatahtlikult loobuda parimast oma elus!

Kauge lähedane, nüüdseks ma tean, et me ei saa mitte kunagi olla koos. Nii see on ja peabki olema.
But still if you ever will say those 3 words and 8 letters-  I’m yours. (And that part i truly hate. and love… and hate again)

See ongi See. Ma tean seda!

Pilt on joonistatud 13.okt. 2006. Pühendusega. Sobib siia ideaalselt

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
