//
you're reading...
allday-everyday

Time Well Spent

Week well spent. Kolmapäevast algas nädalavahetus, mis lõppes pühapäeva õhtul. No drama, no tears- pure fun i must say:)!

Huh, olen ma ikka õnnelik! Kolmapäeval sadas tegelikult vihma nii umbes terve päev. Aga kui tuju on hea, siis tundub vihm ääretult mõnus!

Mis siis eile ikkagi toimus: hommikul käisin kolmes loengus. Tegelikult keskmise loengu ajal istusime Anniga Werneris ja tegime grupitööd. Mis parata, kui tuleb teha ja tähtaeg läheneb. Mõnus kakao ligi ja tehtud ta sai!

Peale kooli jalutasin Gruusia Saatkonda( ahjaa, sellele eelnevalt rääkisin Kohvipausist tuttavaks saanud neiuga mõnusalt  juttu). Tegelikult oli üsna kiire, kuna õhtu lähenes ja Liisi oli juba Kairiti juures. Aga ega see poleks esimene kord, mil ma Risko heaks midagi teen( kohe meenus üks pöörane seik kus ma öösel. .ei tegelikult ei räägi ka, las jääb ikka minu teada see). Igatahes ajasin asju nii, et sain põhimõtteliliselt “jah” sõna. Eks näis, mis edasi saama hakkab.

Kuna Risko tahtis teada, mis sai olime kokku leppinud väikese koertega jalutamise. Vihma sadas ja mul oli kiire- kiire siis otsustasin ma kiirelt jutu ära rääkida ja otse Kairiti juurde minna. Muidugi ei ole ma nii tark tütarlaps, et vihmavarju kaasa võtta. Aga õnneks piisas kahepeale ühest ja nagu ma juba mainisin on hea tujuga isegi vihm meeldiv. Risko võttis Robi kaasa ja jalutasime natuke vihmases Tammelinnas. Ta saatis mu Kairiti juurde ja oligi aeg pidu käima tõmmata.

Kairiti juurde jõudes olin ma nagu märg õnnelik kiisupoeg.
Kairit+Liisi+ Janika. Tegime caipiroskasid- baaritöö toimis ka kokteilid tulid imehead. Retro oli lõbus- sai tantsida ja niisama ringi tuulata. Teisest Kohast võtsime väiksed burgsid ja seejärel juba taksoga koju.  Üldse oli üdini tore õhtu.

TIME WELL SPENT

JA NÄDAL JÄTKUB
Neljapäeval käisin Kairiti, Liisi ja Kaspariga Suudlevates ja Treppis istumas. Jõin jõhvikamahla ja jäätisekokteili kuna reedel pidi veel korraks kooli külastama.

Reedel olin kaine autojuht. Käisin Elise juures, kus olid veel: Liina, Krista, Maiki ja Elise uus sõber Kaspar.
Pilte:
Pärast väike linnatiir Kairiti ja Janikaga. Koju tuttu.

LAUPÄEV

Jälle tegus ja rõõmus. Hommikul käisin Riskoga Saatkonnas. Läks hästi. Igausgu mõtteid juba tekkis. Eks näis, mis meil sellest plaanist saama hakkab AGA me loodame parimat!
Liinaga väike kiirvisiit Kairiti juures, kus kohtusime üle saja aasta ka Kersti ja Jannoga. Rääkisime tunnikese juttu ja sammusime Jaani sünnipäevale. Igati šikk sünnipäevalaps oli kokku kutsunud palju toredaid inimesi. Ilus viis nädal kokku võtta. Väike tants ja jutt( taaskord tuli teemaks meie päeval arutatud plaan. Nii põnevil mõlemad lihtsalt!)

Kõnnin jälle samas labürindis tupiku suunas. Hetkel mulle veel meeldib see aga varsti võib juhtuda, et vajan kedagi, kes mind sealt taas välja aitaks.
Aga hetkel veel ma naudin seda.

Forever Yours,

H.

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
