//
you're reading...
Mõtisklused

Valusad õppetunnid

Kujuta ette olukorda, kus sa oled endaga rahul. Sul läheb hästi ja sa oled õnnelik. Sul on kohutavalt kiire, ent sa tunned, et saad hakkama. Sa jagad oma aega kooli, töö, pere ja sõpradega. Ei ole olemas edetabelit, mille alusel saaks neid järjekorda seada. Sa teed valikuid lähtuvalt sellest, mis tundub sinu jaoks õige. Sa teed valikuid, mille tagajärel oleks võimalikult vähe neid, kes võiks saada haiget. Päevast-päeva sa annad endast maksimumi. End mis juhtub siis, kui sellest ei piisa või, kui seda ei hinnata?

Elus ei ole nii, et kehtib üks ja kindel seaduspärasus: kui ei ole must, on valge;kui ei ole õige, on vale; kui minu arvates on halvasti, siis ilmtingimata ongi halb.

Noaga või noata sõber
Kahjuks tundub, et veel sellises eas leidub neid, kelle arvates ongi igal olukorral kaks otsa. Keegia ei tea, mis toimub inimeste mõttemaailmas. Hiljuti nimelt sain kinnitust oma arvamusele, et KÕIK, mida räägitakse seljataga jõuab ringiga räägitava juurde. Kas oleks siis lihtsam ehk otse välja öelda see, mida arvatakse? Rääkida otse, mil saaks olla kindel, et tõest ei lähe veerandit kaduma? Rääkida kohe ja mitte koguda viha endas ja siis klatšida tigedalt oma lugu kellelegi täiesti kõrvalisele isikule. Saa siis aru, keda võib usaldada ja uskuda.

Ausus tagab ülbuse?!

Kas on tõesti tõsi, et kui ma olen otsekohene inimese ees, siis seljataga räägitakse, et ma olen ülbe? Ainult seepärast, et ma ütlen otse, mis ma asjadest arvan. Ma teen seda kaasamata kõrvalisi isikuid, kes niikuinii oma taustaga hakkaks tõde väänama. Selle sopa kogunedes ei jõuaks keegi klatšimoor oma sitta puhtaks küürida! Kui ma olen seepärast paha ja halb, et ma olen avatud ja aus siis- olgu nii. Olen ülbe ja uhke ka veel selle üle!

Ei viska ära!

Kõik mu sõbrad ja tuttavad on mulle kallid. Ühe või isegi viie või kuue lahkarvamuse pärast ei kavatsegi ma kellegagi suhtlemist lõpetada. Me elame oma elu ilma proovideta ja täiesti esimest korda. Kõik teevad enda arvates parimaid otsuseid. Alati ei ühti see aga inimeste erinevate arvamustega.
Ma armastan oma sõpru. Ja ülbe ja halva inimesena ütlen ma edasipidigi, kasutades oma kohutavalt kriitilist sõnavara, kõik välja, mida ma mõtlen.

Ma olen avatud loomuga inimene. Mul ei ole midagi vassida ja valetada. Aga ringluses olevad sopased salajutud lähevad teadupärast haisema. Kui ma midagi ütlen, siis mõtlengi nii. Seda nii inimese ees kui seljataga. Mul ei ole midagi varjata- rääkige minust palju tahate, lähedased inimesed teavad, milline ma olen. Neist, kes lasevad end juhinduda kuuljuttudest on mul lihtsalt pohhui!

*I have enemiesAll powerful people do

I want to go back to the time when “drinking” meant “Chocolate Milk”, when “Dad” was the 0nly “Hero”, when “Love” was mom’s “Hug”, when “dad’s shoulder” was “the highest place on Earth”, when 0nly thing “broke” were your “toys”…., when “goodbyes” 0nly meant “Till tmw”…. And Apple and Blackberry were just fruits !

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
