//
you're reading...
Mõtisklused

If you love someone, set them free

Ma justkui peaks enda elu meelega nii keeruliseks elama. Mängin asjadega, mida ei tohiks vaadatagi ja otsin mingeid müstilisi “märke,” mida ei pruugi eksisteerida. See nädalavahetus ajas kõik mu senised mõtted peapeale, tagurpidi ja mida kõike veel. Ma olen rumal aga rumalad inimesed pididki vist õnnelikumad olema?!

Ühesõnaga olen hetkel õnnelik. Ma olen õnnelik tehtud teo üle, mida ma salamisi lubasin endale, et iial ei tee. Mõtted on laiali peas aga see oli miski, mis varem või hiljem lihtsalt pidi nii mimema. Vähemalt sellise rumala vabanduse ma olen tänaseks enda jaoks leidnud. Seal, sel hetkel tundsin ma end kõige õnnelikuma inimesena ja tundsin, et see on ainuõige tegutsemise viis. Kogu see olukord oli ülimalt suur juhus, mis tekkis, sest olin just teatud minutil õiges kohas- edasi asjad lihtsalt läksid. Mu mõtted sissekandes “Alatiseks”  on lõhutud.

Ma mängin tulega. Seda on hea teha, kuna tuli on kaunis ja soe. Mängin ja mängin seni, kuni panen midagi põlema. Kui näiteks süda juba põleks, siis seda valu ma välja ei kannataks. Hetkel on mäng ilus ja närvikõdi pakkuvalt põnev. Ma mängin ja mängin..

Tähendusrikkad juhused

Väikest rolli mänib ka minu tobe uskumine märkidesse, milledes leian lohutavaid vastuseid enda tobedale käitumisele. Hiljuti lugesin neist artiklit, millest pärineb järgnev lõik:

“Täiesti omamoodi märkide rühm on sünkroonsused – energiaga laetud tähendusrikkad juhused, mille puhul ei rakendu tavaline põhjuse ja tagajärje loogika. «Kui tuletad meelde müstilisi juhuseid, kus sa oma elus olid õigel ajal just õiges kohas ja kohtusid oma armastatuga või kukkus sulle sülle unistuste töökoht, siis oled sa sünkroonsusi kogenud,» selgitab Kristiina.

Sünkroonsuste kaudu annabki Universum meile tavaliselt märku, et oleme õigel teel, teeme õigeid valikuid – patsutab meile niiviisi justkui õlale.” ( Lohk, Marina, Märgid annavad meile aimu, kas oleme õigel teel Postimees, 27.11.2010)

(Täispikka artiklit loe:  http://naine.postimees.ee/?id=348335 )

“If you don’t go after what you want, you’ll never get it. If you dont ask, the answer is always no. If you never step forward, you’re always in the same place.”


“Sa võid küll olla prints, kuid mitte minu. Ja tõeliselt õnnelik on see, kes su kunagi endale saab!”( kirjast aastal 2006)

If you love someoneset them freeIf they come back they’re yoursif they don’t they never were.
Everything is okay in the end. If it’s not okay, then it’s not the end.

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
