//
you're reading...
Mõtisklused

Ka metskass tahab nurru lüüa

Ole nii metsik kui tahes,  kõik vajavad armastust. Võin teha pähe kurja grimassi ja loota, et kõik halb käib minust mööda. Kui arvan olevat leidnud kellegi, keda usaldada juhtub ikka miski, mis näitab vastupidist. Aga metskass on visa ega lepi kaotusega. Ta tõstab pea üles ning jätkab uhkel sammul oma teekonda.
Ei ole alla andmist. Mitte ühelgi alal. Kui hetkeks tundub, et lööks kõigele käega, paneks selja tagant ukse kinni ja läheks tegeleks millegi muuga, on vaja aeg maha võtta ja mõelda. Võib-olla olekski see õige otsus. Aga võib- olla läheks paari päeva pärast sulgunud ust nuttes jälle lahti kangutama.
Ebameeldivad olukorrad on alati ebameeldivad. Need ei pruugi meist sõltuda. Aga ma olen nii loll ja järjekindel, ennem ei jäta jonni, kui mõte on kulunud. Üks päev siin jõudsin sellele arusaamale ja üllataval kombel hakkas kergem- tekkis nagu mingi mõte, kuidas edasi minna. Keerulised küsimused tekitavad omakorda veel küsimusi, millest tuleb omakorda kaks veel. Neil ei ole ühtseid lahendusi- seega pole mõtet ka neile aega raisata.
Läheb nagu peab. Ma tahan alati midagi, mis ei kuulu mulle. Ehk siis olengi väike metskass- kiskja,  kellele meeldib lihtsalt jahti pidada. Seni olen metsik, kuni keegi mind väärib ja mu ära kodustab. Aga olen jõudnud arusaamisele, et ma olen pisut rohkem väärt, kui vaid öösel joogise peaga meelde tulemine. Ma tõesti soovin midagi enamat. Ja küll ma seda üks päev ka saan! Just move the fck on!

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
