//
you're reading...
allday-everyday

Life as we know it

Inimesed, inimesed. Helen sai jälle vanemaks ja uus number vajab tähistamist. Elu läheb edasi. Aeglased võtke paremale, kiiremad mööduvad vasakult.

Sünnipäev läbi, mina jälle vanem ja õnnelik. Oli tore, oli positiivseid üllatajaid. Viimasel ajal juba tavaks muutuv olukord, kus armsalt üllatavad need, kellelt seda üldse ei ootaks esmapilgul. Rõõm on minu õuel!:)



Tänan neid, kes selle õhtu minule meeldivaks tegid!

I’m not even going to get mad anymore. I’m just going to learn to expect the lowest out of the people I thought the highest of.

Lähedaste poolt olulisel hetkel eemaletõugatud saada ühe korra, ma andestan. Teisegi. Aga kui see jääbki korduma, et minu kõige kurvematel ja õnnelikemal hetkedel neid minu jaoks ei ole, siis ilmselt neid ei olegi minu jaoks enam. Ka mitte hallis igapäevas.
Raske on ju korraks ennast panna tagaplaanile,eks. Tegelikult väike saladus- sõbra nimel ei ole see raske, see on loogiline. Ma ei ole enesestmõistetav asi, kes on olemas, kui teistel vaja ja kelle juurde ei pea pöörduma, kui mina seda sooviks. Kas üks kass igatseks koerte seltskonda vaid seepärast, et mitte üksi olla? Mis siis, et ta seal midagi aru ei saa ja temaga ei tegeleta. Vaevalt.

It’s hard  to reach for hands that are not there.
Elu läheb edasi ja nii nagu on, nii ongi hästi!

Täna jätkan vaikselt oma sünnipäeva. Kairit kallikene tuleb Tartu ja teeme järgi tema puudumise:)

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
