//
you're reading...
allday-everyday

Musta pori selga

Sest näkku loopimine oleks lapsik. Seljataga nööre sikutada on täiskasvanulikum, sest säilib varjutsoon. Karvased ja sulelised, ronime nüüd kõik koos oma mugavustsoonidest ja urgudest välja.  Tõelised tunded ja palged tulevad justnimelt siis ilmsiks.

See on nagu järjejutt mu sissekandele “valusad õppetunnid.”
” Kas on tõesti tõsi, et kui ma olen otsekohene inimese ees, siis seljataga räägitakse, et ma olen ülbe?”
JAH , ma olen üks suur

karvane kurjajuur, kes non-stop oma peas uusi petuskeeme sepitseb.
Kallid kaasmaalased- vaatame peeglisse. Ei, mitte selle egoistliku “olen maailma parim” pilguga, vaid puhta ja analüüsivaga.

Mingi hetk võib ka minul kogu see bullshit ja mõttetu süüdistamine üle visata.  Minu elu ei ole nii pikk, et siin teiste pillide järgi tantsida. Kui seedida ei suuda/taha, siis pole ka vaja pidevalt uut tükki hammustada. See teeb haiget.

Here’s your knife back, I finally got it out of my back. I’m sure you’ll be needing it again soon

No win all lose.

Arutelu

One thought on “Musta pori selga

  1. “Musta pori selga Everyone wants the truth…until they find it” seriously
    causes me imagine a small amount more. I really cherished every single piece of it.
    Thanks ,Steve

    Posted by http://bing.com | 15. Feb 2013, 07:26

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
