//
you're reading...
Mõtisklused

Ideaalne naine- jah või ei

Kommenteerin ja arutlen ideaalse naise omaduste üle.  Kuid ma leian, et kui kõik oleks n-ö ideaalsed oleks elu igav. Kõik käituks ju ühtemoodi. Sellegi poolest püüdlevad kõik mingise ideaalsuse poole. Vaatame, kui palju mul siis sinna veel minna on:

1. Tema vanus 

Ta näeb 3-5 aasta võrra noorem välja, kui tegelikult on. Esimene punkt peaaegu täidetud. Kas just viis aastat aga dokumenti ikka küsitakse. Pluss ma pidin lapsik olema mõne sõnade järgi!:D

  • ta naeratab palju ning on kõigi vastu heatahtlik. Lahked ja rõõmsameelsed inimesed tunduvad alati nooremad. Ma naeran, kui mulle miski nalja pakub. Õnneks juhtub seda sageli
  • ta päevitab vähe ning kasutab alati päikesekreemi. Suviti rannas vedeleda ei viitsi ning solaariumis käin maksimum kaks korda kuus. Tavaliselt mitte sedagi.
  • ta läheb magama hiljemalt kell 23.00. Kell 22-24.00 toimub aktiivne naha regeneratsioon, kuid ainult tingimusel, et inimene magab.  Ei, ei, ei. Tavaliselt enne südaööd magama ei jõua. Võib-olla kaks korda nädalas. Ehk see aeg on siis mu naha regeneratsioon eriti aktiivme:D

2. Tema harjumused.

  • Ta ei jäta kunagi meiki eemaldamata ning võtab õhtuti ära kõik ehted. Refleksoterapeudid ei soovita kanda metallist ehteid kauem kui 6 tundi ööpäevas. Näiteks võivad kulla ioonid mõjuda pideva kontakti korral halvasti hormonaalsüsteemile. Olemas! Mitte kunagi ei jää meik peale. Isegi, kui ma ei mäleta, kuidas ma koju sain(no seda ei juhtu tihti) avastan hommikul, et olen öösel meigi maha võtnud!:D
  • Ta kuulab hommikuti rahustavat muusikat, mis aitab inimesel tööks ette valmistuda. Ma kuulan hommikul muusikat, mis mul tekitab hea tuju terveks päevaks.

3. Tema liikumine

  • Iga päev jalutab ta vähemalt pool tundi. Miks? Esiteks kulutab ta iga 20 sammuga ühe kilokalori. Teiseks on õhtused jalutuskäigud tõeline nooruse eliksiir. Aitäh, Küpsis, tänu sinule säilin ma noorena. Temaga jalutan iga päev kokku vähemalt tunni, pluss juurde mu teised käigud. Eriti armastan temaga õhtuseid jalutuskäike.
  • Ta teeb hommikuvõimlemist. Kui ma olen (liiga) kaua maganud, hüppan voodist välja nagu ninja, does this count?

4. Tema uni

  • Tal on kindel unegraafik, mida ta rangelt jälgib: läheb magama ning ärkab üles alati samal ajal, k.a puhkepäevadel. Selline režiim annab organismile lisaenergiat. Oh ei. Mul on lausa kaks režiimi- nädakeskne ja nädalalõpp. Lisaenergiat annavad mulle head koosviibimised sõpradega.

5. Tema toitumine

  • Ta joob enne hommikusööki klaasi vett, kuhu lisab 2 supilusikat sidrunimahla ning 1 teelusika mett. Joon alati enne söömist. Lihtsalt meeldib. Sidruni ja meega aga ei jaura. Siit pool punkti mulle.
  • Sööb hiljemalt 3 tundi enne magamaminekut, et kehakaalu säilitada ning hästi magada. Vahepeal söön südaööl ka. Seega siit saaksin miinuspunkte.

6. Ta on ükskõikne järgmiste toitude vastu…

  • Karastusjoogid – Mõnikord joon aga mitte sageli. Ilmselt olen siis ükskõikne. Kui on valida, kas coca või mahl võtan viimase
  • Suitsuvorst No..väga ei söö küll.
  • Margariin ning rafineeritud taimeõli Siit saan boonuspunkte. Üldse ei söö, üldse ei maitse!

7. Tema energiaallikateks on…

  • SPA-de külastamine vähemalt kord kuus. Hüdromassaaž, mähised, saun, ujula ning teised veeprotseduurid taastavad keha ja vaimu. Artikli autor, ise oled mähis. Anna tudengile raha, et ta saaks kord kuus spaas käia.
  • Pikad jalutuskäigud. Kõikjal liigun jalgsi. Oleks keegi kõrval, käiks veel pikemalt. Aga muusika ja Küpsis on ka head:)

(originaalartikkel:http://www.kirss.net/index.php?option=com_content&view=article&id=2618:ideaalse-naise-portree-kas-sinu-omaga-sarnane&catid=34:ilujatervis&Itemid=54)

Nonii. Ilmselgelt ei ole ma ideaalne naine. Keegi, kes saab kõikide punktidega nõustuda, võite vabalt püsti tõusta, endale plaksutada ning hip-hip-huraa hõigata. Kui see kõik tehtud, siis ma sooviks teada, kas ka selel äärmiselt pedantliku eluviisi juures ka õnnelikud olete? Võib-olla olete.

Tõestus: ma pole ideaalne. Seega, ärge oodate minust seda. Ma eksin, teen vigu ja käitun kohati nii, nagu võib-olla teised ei käituks. Jah, ma teen vigu, ma ei sündinud koos elu kasutusjuhendiga.

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
