//
you're reading...
Mõtisklused

Arvamusest mul puudust ei tule

Mis mõttes ootavad inimesed, et näiteks mina hakkan nende tekitatud probleeme lahendama?! Vot ei hakka ja kogu lugu. Inimene tekitab endale mingusuguse mure, ta on selle ise põhjustanud, oma mõttemaailmas või siis tegudes, mis vahet sel on. Ja siis tullakse ning oodatakse, et mina, kellel on oma probleemid, hakkaks neid lahendama.  Täielik absurd!

Kujuta ette olukorda, kus sul on käed-jalad tööd täis. Ning siis, kõige kiiremal hetkel tuleb keegi, kes on endale tekitanud mingisuguse jama. Ning palub seda Sinul lahendada. Ta annab enda mure sulle ja loodab, et asi on varsti korras. Kas ei kõla mitte ebameeldivalt? Mulle igatahes küll.

Olen arrogantne ja iseteadlik. Ja teate mis? Mulle meeldib see. Selles elus on vaja iseloomu, kui on soovi läbi lüüa. Kas ma olen kohe suur mölakas,  kui ma ei allu nagu koduloom kellegi tahtele? Siis lõpetame suhtlemise, kui ei saa käppa peale panna. Naerukoht! Minu maailmas on vaja iseloomu. Nii igapäevaselt kui tööalaselt.

Sa võid olla andekas, tore ja õppinud endale hunniku koolitarkusi. Sa võid oma salaplaanide ja susserdamisega arvata, et sul on mingisugune võim. Aga olgem nüüd ausad – hoopis oskus kõigiga hästi läbi saada viib sind elus edasi.


Ja miks ma osadele jätan ülbe mulje ja teistele mitte- ma käitun kõigiga nii, nagu nad on selle ära teeninud.

All in.

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
