//
you're reading...
Mõtisklused

Olge avatud aga..



valige, kellele ennast avate.

Aidake, küsige nõu, arutage ja avaldage arvamust.

Ärge saage minust aga valesti aru. Pimesi ei usalda ka siga peremeest, kes teda toidab. Usaldus tuleb välja teenida ja seejärel tuleb seda hoida ja mitte kuritarvitada.

Mulle meeldib ülekõige, kui kinnised inimesed hakkavad tasapisi ennast avama. See tunne on midagi, mis on suurem kui miljoniline lotovõit või  maast leitud 50ne eurone. On asju, mida ei saa rahaks panna. Need on tunded. Ning nende vastu on raha võimutu.

Ma avaldan arvamust(millest mul teadupärast puudust ei tule), kui leian, et see on vajalik. Ma ei saa lubada, et sellest midagi paremaks muutub. Ma ei saa üldse kuigi palju lubada.

Ainus asi mida ma üldse kunagi oma sõpradele ja tuttavatele julgen lubada: MA TEEN VIGU.

Aga ma annan endast parima.

Armastusväärsete inimestega võiks ja tulekski avameelne olla. Sest nad väärivad seda.

“Inimene, kes mu pisaraid väärib, ei aja mind mitte kunagi nutma.”


Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
