//
you're reading...
allday-everyday

Mis toimuuuub?!

Nonii ja nonaa. Siia hakkan teadma andma oma igapäevastest tegemistest. Kui juhtub, et pikalt midagi ei ole updeitinud, siis on variante kaks:
a) Ma olen nii busy, et ajapuuduse tõttu ei jõua
b) Ma olen nii laisk, et lihtsalt ei viitsi.

Sündmused hargnevad ajatelje järgi, mida kõrgemal olla, seda värskem sündmus silmade ees vedeleb.

31. jaanuar. 2012
Täna olen varem kodus, kui tavaliselt. Tavaliselt olen ma tööl. Päris mõnus tunne on, hoolimata sellest, et kodu polegi lemmik koht. Vahepeal on nii hea olla teadmisega, et täna ei pea mitte kuskile enam minema!
Tööl olin ka muidugi. Helenal oli viimane päev, millest on väga kahju. Kuigi me võime kunagi taaskord kolleegid olla. Eiei, muidugi mitte samas kohas. Ta nimelt läheb õppima väga õiget asja. Elame näeme! Otsingud käivad neljale uuele liikmele. Justnagu tõsielusari. Kriteeriumid on samuti kohati naljakad. Köögis on uus töötaja Roland. Täitsa fun. Vist. Palju pole suhelnud, esmamulje on tavaliselt mul ju alati inimestest hea. Ehk pettuma ei pea.

Pettunud olen aga ühes oma ammuses-ammuses tuttavas. Ta teab ise ka miks ja ta ei tee mitte midagi selleks- halb hakkab. Inimesed on ikka egoistid aga keda ikka süüdistada, ma ise ka inimene.

23. jaanuar.2012
Eile käisin Võrus rändamas. Õigemini käisin Maariol külas. Esimest korda, kui üdini aus olla.  Peale koristuspäeva läksin kohe bussile. Üli mõnus on ikka bussiga sõita. See tunne, et saab kuskile eemale on aeg-ajalt väga väärtuslik. Kasvõi siis, kui minna vaid Võrru. Koht polegi oluline tho. Minek oli Maario juurde ja sellest piisas. Nagu oleks vangile külla läinud, ID-kaardid, turvaväravad ja täis möll. Aga kurta pole, tegelikult oli täitsa fun- kõik kohad lapilisi ühesuguseid inimesi täis, tegemas midagi, mis antud hetkel ääretult oluline neile oli. Maariot oli tore näha, aga õnneks järgmine nädalavahetus on liikumisvõimalused suuremad.

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
