//
you're reading...
Mõtisklused

Kes tuleb suitsule?!

Pealkirjas kõlanud küsimust on paslik küsida nii ülemuse kui ka otsese kolleegi käest.

No problem.

Aga kui kõlaks küsimus “lähme istume väheke ja räägime juttu?” Siis saaksin ilmselt ühe mõrvarliku pilgu. On mul vaja looderdada töö ajast?

Muidugi ei taha ma suitsetajatel pead koos suitsuga suurest vihast maha võtta. Las teevad, minu asi pole. Küll aga võiks olla ka minul, mittesuitsetajal, mingi õigus puhkuseks.

Ma ei tea küll täpset statistikat, kui kaua üks või teine inimene oma tobi tõmbab. On vist midagi viie minuti kanti, eks? Kui üks palgatöölise päev on keskmiselt pikk, tähendab see vähemalt pooletunnist lisapuhkust. Keegi ei vaata viltu.

Kui mina räägin kellegagi juttu või istun vaiksel hetkel 2 minutit, siis olen ma laisk. Nagu karistus- püha jumal, hakka siis suitsetama!

Tulevad meelde olukorrad, kui väljas on meeletult külm. Suitsunurk on aga õues või kuskil, kus on normaalsest jahedam. Siis tullakse haisvatena tagasi ja värisetakse, et “nii kuradi külm on!” Nooo mis, kas ma pean tõesti kaasa veel tundma või?!

Selline vastik viha tuli täna tööl olles. Olen olnud sellise firma palgal, kes oli tekitanud oma süsteemi preemia, mittesuitsetajatele siis. Igati armas otsus!

Läheb ikka hinge küll. Või kopsu. Või kuhu iganes, kuskile igatahes läks, kui juba kirjutama tulin. Ehk läheb siis üle ka.

Arutelu

Kommentaare veel pole.

Lisa kommentaar

I have a tendency to do things like a boss;)!

Love the life you live. Live the life you love

Rubriigid

RSS Elis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Keeletoimetus

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Liis

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.
